Ajankohtaista

Herkkumaan tuotteiden ulkoasu uudistuu 2020

Herkkumaa uudistaa pakkaus- ja etikettiulkoasunsa vuoden 2020 aikana. Täysin uudistunut, selkeä ja erottuva ilme toimii tunnistettavana tekijänä niin yksittäisissä tuotteissa kuin yhdistäjänä Herkkumaa-tuoteperheissä.

Vahva graafinen ulkoasu auttaa helpottamaan tuotteiden tunnistettavuutta, valintaa ja löydettävyyttä tuotehyllyistä. Kuluttajille käyttäjäystävällisellä suunnittelulla tuotetiedot on ryhmitelty loogiseen ja helposti ymmärrettävään muotoon, näin oleellinen tieto löytyy aina samasta paikasta. Kurkkusalaattien 430 g purkit ovat varustettu helposti avautuvilla Easy Open -kansilla, joiden kokomusta väri kruunaa uuden pakkausilmeen tunnistettavuuden.

Herkkumaan uudistuva pakkausten ja etikettien ulkoasu näkyy ensimmäisenä Herkkumaa Kurkkusalaatti ja Herkkumaa Sinappikurkkusalaatti -tuotteissa.

Tekijät tutuiksi, osa 1: Sari Paavola

Uusi ”Tekijät tutuiksi” -videosarja koostuu työntekijöidemme tarinoista ja se muistuttaa ihmisten tärkeydestä tuotteiden takana. Ensimmäisenä esittelyvuorossa tehtaanjohtajamme Sari Paavola.

Kevään uutuustuotteet

Herkkumaa jatkaa monimuotoistumistaan elintarvikevalmistajana tuomalla kaupan hyllyille kaksi uutuus majoneesia, Mayochupin ja Remouladen.

Helsingin Sanomat testasi 24 mansikkahilloa – Herkkumaa hopealle!

Helsingin Sanomat halusi selvittää perinpohjaisesti millaisia mansikkahilloja kauppojemme hyllyiltä löytyy ja miten ne eroavat toisistaan.