Livsmedelstillverkaren Herkkumaa fortsätter att bredda sitt utbud med två nya produkter till butikshyllorna – Mayochup tomatmajonnäs och Red’n’Green remouladmajonnäs.
Aktuellt
Herkkumaa-produkternas utseende förnyas år 2020
Herkkumaa uppdaterar förpackningarnas och etiketternas utseende under 2020. Det helt nya, tydliga och distinkta utseendet fungerar som en utmärkande faktor för enskilda produkter och som en förenande faktor för Herkkumaas produktgrupper.
En utmärkande grafisk design gör det enklare att identifiera, välja och hitta produkterna på produkthyllan. I den användarvänliga designen har produktinformationen grupperats i en logisk och lättbegriplig form, vilket innebär att relevant information alltid hittas på samma plats. 430 g-burkarna med gurksallad har utrustats med lättöppnade Easy Open-lock, vars helsvarta färg fulländar det nya förpackningsutseendet.
Det nya utseendet på Herkkumaas förpackningar och etiketter visar sig först i produkterna Gurksallad och Senapsgurksallad.

Mindre fossila bränslen vid Herkkumaa
Eftersom Herkkumaa vill vara en långlivad aktör inom den finländska industrin anser vi det nödvändigt att göra vårt yttersta för att minska utsläppen som hänför sig till framställningen av våra produkter.

Red’n’Green® gurk- och rödbetsmajonnäser är tillgängliga i affärerna!
Red’n’Green-majonnäserna är perfekta representanter för Herkkumaas mångsidighet samtidigt som de respekterar företagets rötter.